sobota, 17 maja 2014

Kosmetyczne przechwałki, czyli moje łupy z Rossmanna i Natury :D

Hejka! Jak wiecie szalone akcje promocyjne Rossmanna i Natury, szczęśliwie dobiegły końca (ufff...), bo gdyby nie to, to nie wiem co by się stało z moim portfelem ;P I mimo, że starałam się wybierać tylko takie produkty, z których rzeczywiście będę korzystać, to i tak wpadło mi kilka wynalazków... Mimo wszystko jestem zadowolona z moich łupów, a Wy co o nich sądzicie? :)
Catrice, pomadka nr 240 'Hey Nude...' - od dawna poszukiwany idealny nudziak - ODNALEZIONY! ;D
Catrice, pomadka nr 190 'The nuder The better' - drugi nudziak, jakoś tak nie mogłam się zdecydować który wybrać, więc wzięłam dwa ;D
Rimmel, pomadka do ust nr 360 'As You Want Victoria' - totalne szaleństwo i zaćmienie mózgu w jednym, wymarzona, ale nie mam bladego pojęcia do czego mi ona xD
Maybelline Affinitone, puder w kompakcie nr 09 'Opal Rose' - zakup z musu, jako że skończył mi się mój puder mineralny :(, ale sprawuje się całkiem nieźle :)
Max Factor, CC Colour Correcting Cream SPF 10 # Fair x 2 - niedawno opisywany przeze mnie drogeryjny podkład idealny, cena bardzo okazyjna, więc od razu wpadły dwa opakowania :))
Catrice, lakier do paznokci nr C03 'Love, Peach & Harmony' z nowej, limitowanej kolekcji Celtica - w kolorze pięknego, rozbielonego pomarańczu z drobnymi, opalizującymi drobinkami ♥ idealny na wakacje! :)
Essence Nail Art, sonda do zdobienia paznokci i przyklejania ozdób - od dawna nosiłam się z zakupem takiego ustrojstwa no i w końcu się zdecydowałam, zobaczymy, jak ja jako totalny antytalent manualny poradzę sobie z tym wyzwaniem xD
Z Essence Studio Nails wpadł mi jeszcze lakier bazowy 24/7 (zapomniałam obfocić;p) - kupowałam w ciemno, mam nadzieję, że udźwignie ciężar powierzonego mu zadania :)
Lovely, pomadka w kredce '' - niespecjalnie jestem z niej zadowolona... :/ kupowałam w ciemno, jako że nie było testera, ale 8 zł jakoś przeboleję ;P
Bell, lakier do paznokci Air Flow nr 703 - mój idealny jasny fiolet ♥

Co sądzicie o tych produktach?
Jak się mają Wasze portfele akacjach promocyjnych?
 
Buziaki! :*

33 komentarze:

  1. nudziaki najlepsze- moje kolory :), max factor cc - kusi, oj kusi, ale na razie mam szlaban na drogerie

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne łupy, bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nie kupiłam zupełnie nic, bo codziennie siedziałam po 8h w salonie na praktykach, a w weekend mi się nie chciało iść i patrzeć czy coś nie trafi mi się przypadkiem zmacanego xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że wczesniej o tym cc nie wiedzialam bo tez bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna ta czerwona pomadka! nawet jak nie będziesz się nią malować, to przynajmniej cudnie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne łupy, sporo z nich wpadło mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój portfel po promocjach ma się znakomicie, bo kupiłam tylko jeden tusz do rzęs :D Piękny kolor brzoskwiniowego lakieru Catrice! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawią mnie te kremy CC :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zakupy ;) puder affinitione jest jak dla mnie średni :/

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawią mnie te nudziakowe szminki Catice :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zakupy, a pomadki mają ładne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  12. naprawdę świetne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowności... uwielbiam zakupy:D

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak się ma ten maxfactor cc? Jakie jest jego krycie? Idzie bardziej w rozświetlenie czy mat?

    OdpowiedzUsuń
  15. Również mam pomadkę w kredce Miss Sporty tylko czerwoną i bardzo ją lubię :) Fajne kosmetyki udało Ci się upolować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Teraz trochę żałuję, że nie wzięłam żadnego podkładu, chociaż... Może dla mojej skóry lepiej, że nie męczę jej "tapetą" :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  17. Używam aktualnie tego samego pudru. To już moje trzecie opakowanie, choć nie jest on ideałem ale jak na drogeryjny produkt jest znośny.

    OdpowiedzUsuń
  18. Coś mi się zdaje, czy znowu gdzieś przepadłaś :P ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Sonda bardzo przydatne urządzenie^^ :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne kolory szminek! Sonda to przydatne narzędzie pracy przy manicure - powinnaś być zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pomadki wybrałaś w fantastycznych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. This is a topic that's near to my heart... Take care! Exactly where
    are your contact details though?

    my web site - Rapid Reflux Relief PDF

    OdpowiedzUsuń
  23. Hello there, just became alert to your blog through Google,
    and found that it is truly informative. I'm gonna watch out for brussels.

    I will be grateful if you continue this in future. Lots of people will be benefited from your writing.
    Cheers!

    Feel free to surf to my web blog ... Secrets of Acne No More Exposed In This Review

    OdpowiedzUsuń
  24. Please let me know if you're looking for a author for your weblog.
    You have some really great posts and I feel I would be a good asset.
    If you ever want to take some of the load off, I'd absolutely love to write
    some content for your blog in exchange for a link back to
    mine. Please send me an e-mail if interested. Thank you!

    Here is my web page :: My Tinnitus Solution

    OdpowiedzUsuń
  25. Just desire to say your article is as amazing. The clearness in your post is just nice and i can assume you're an expert
    on this subject. Fine with your permission let me to grab your feed
    to keep updated with forthcoming post. Thanks a million and please carry on the
    enjoyable work.

    my blog :: Steve Holman and Becky Holman Old School New Body

    OdpowiedzUsuń
  26. Hey there I am so thrilled I found your web site, I really found you by mistake,
    while I was browsing on Yahoo for something else, Regardless I am
    here now and would just like to say thank you for a remarkable post and
    a all round thrilling blog (I also love the theme/design), I don’t have time to browse it
    all at the minute but I have bookmarked it and also included your RSS feeds, so when I have time I will
    be back to read more, Please do keep up the fantastic
    b.

    Here is my web blog ... stucco painting prep

    OdpowiedzUsuń
  27. I read a couple of good stuff here. Clearly
    worth bookmarking for revisiting. I'm wondering just how much effort you put to create such a great useful site.



    Here is my site - they said ()

    OdpowiedzUsuń
  28. Ojejku, same cudeńka udało Ci się trafić. Naprawdę rewelacja.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis! Wasze komentarze sprawiają mi niezwykłą przyjemność i są dla mnie motywacją do dalszej pracy :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...