środa, 27 listopada 2013

Rozdanie u Sekrety Naszego Piękna :)

Hejka! Postanowiłam spróbować swojego szczęścia w rozdaniu orgaznizowanym przez Sekrety Naszego Piękna :) (A nuż tym razem się uda :P)
Do wygrania jest kominek oraz zestaw osławionych wosków Yankee Candle, przed którymi tak skutecznie się do tej pory opierałam (jako że jestem posiadaczką bardzo słabej 'silnej woli' ;p i strasznie szybko uzależniam się od takowych przyjemności :(( ;p). Ale wygraną bym nie pogardziła :p

Poza tym blog naprawdę warty uwagi! Dlatego polecam go serdecznie :)

 

4 komentarze:

  1. Powodzenia, ja również biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo :D w takim razie i Tobie życzę powodzenia! :D Niech moc zapachów Yankee Candle będzie z Tobą :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję (tfu tfu! żeby nie zapeszyć;p)! :*

      Usuń

Dziękuję za wpis! Wasze komentarze sprawiają mi niezwykłą przyjemność i są dla mnie motywacją do dalszej pracy :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...